💰 هزینه های استارتاپ 🚀 راه‌اندازی کسب و کار Start Up Costs سرمایه اولیه استارت آپ

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 599.000 تومان بود.قیمت فعلی 399.000 تومان است.

فایل اکسل هزینه های استارتاپ 💰 Start Up Costs ابزاری کاربردی برای محاسبه و مدیریت هزینه‌های اولیه راه‌اندازی کسب‌وکار است. این فایل به شما کمک می‌کند تا منابع مالی، هزینه‌های ثابت، هزینه‌های عملیاتی ماهانه و سرمایه اولیه مورد نیاز استارت آپ را به‌طور دقیق برآورد کنید.

دارای دو نسخه انگلیسی و فارسی (فایل / فایلهای اکسل را در یک فایل زیپ دانلود خواهید کرد)

  • بدون نیاز به نصب، آماده برای استفاده.
  • برگه اکسل انعطاف پذیر و آماده چاپ.
  • قابل چاپ / پرینت / تبدیل به PDF و ….
  • شامل ماکروی VBA نمی باشد.
  • فایل اکسل به صورت کامل فرموله می باشد.
  • تمامی شیت‌ها بدون قفل هستند و قابلیت گسترش و تغییر ساختار را دارا می باشد.
  • توضیحات کامل و تصاویر بیشتر در پایین صفحه.

تاریخ آخرین ویرایش: حدود 1 ماه پیش

دانلود فایل، بمحض پرداخت
محصول آپدیت می باشد. نوشته تصاویر و تاریخ ممکن است مربوط به تصاویر نسخه قبلی باشند.
شناسه محصول: 1467-1 دسته: برچسب: , , , Brand:
توضیحات

💰 هزینه های استارتاپ 🚀 Start Up Costs سرمایه اولیه و منابع استارت آپ 💰 هزینه‌ها و سرمایه اولیه ی راه‌اندازی کسب و کار استارتاپ 📊 مدیریت منابع استارت آپ 🏆 مسیر موفقیت 📈 رشد و پیشرفت 🛠 برنامه‌ریزی و استراتژی

فایل اکسل هزینه های راه‌اندازی کسب و کار

مهم نیست که قصد دارید چه نوع کسب و کاری داشته باشید، ایده خوبی است که قبل از شروع ، هزینه های راه‌اندازی کسب و کار خود را تخمین بزنید. چه قصد راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک را داشته باشید و چه یک فرانشیز بزرگتر، ممکن است از کل هزینه راه‌اندازی شگفت‌زده شوید. تقریباً همه صاحبان کسب و کار جدید، هزینه راه‌اندازی کسب و کار خود را دست کم می‌گیرند و آن را در معرض خطرات کمبود بودجه قرار می‌دهند.

برای جلوگیری از این اشتباه رایج، از فایل اکسل هزینه های راه‌اندازی کسب و کار ما استفاده کنید تا تخمین بزنید که برای راه‌اندازی و اداره ایمن کسب و کار نوپای خود به چه مقدار پول نیاز دارید.

 

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (6)

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (6)

 

محاسبه هزینه های استارتاپ و راه‌اندازی کسب و کار برای شروع هر کسب و کاری بسیار مهم است. یک کارآفرین معمولاً موظف است این هزینه‌ها را به عنوان بخشی از یک طرح کسب و کار، درخواست وام یا کمک هزینه ، کنار هم قرار دهد. این هزینه‌ها همچنین هنگام تهیه صورت‌های مالی پروفرما مفید هستند.

فایل اکسل هزینه های راه‌اندازی کسب و کار

مناسب برای: اکسل ۲۰۰۷ یا بالاتر

این فایل اکسل به شما کمک می‌کند تا تخمینی از هزینه‌ها و بودجه مورد نیاز برای شروع کسب و کارتان تهیه کنید. این فایل از قبل با دسته بندی‌های هزینه رایج در بسیاری از کسب و کارهای کوچک و خانگی پر شده است، بنابراین می‌تواند در شناسایی تمام هزینه های استارتاپ و راه اندازی آن، از جمله بسیاری از هزینه‌هایی که ممکن است در نظر نگرفته باشید، بسیار مفید باشد.

چه با دسته‌بندی‌های از پیش تعیین‌شده شروع کنید و چه فهرست خودتان را ایجاد کنید، فرآیند هزینه‌یابی را با شناسایی تمام دسته‌بندی‌های منحصر به فرد کسب و کار خود آغاز کنید. می‌توانید دسته‌بندی‌هایی را که کاربردی ندارند حذف کنید. برای یک کسب و کار خانگی، بسیاری از دسته‌بندی‌ها را می‌توان حذف کرد.

 

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (1)

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (1)

 

همانطور که هزینه‌ها یا دسته‌بندی‌های هزینه خود را اضافه می‌کنید، این الگو به شما کمک می‌کند تا بفهمید که آیا بودجه کافی دارید یا خیر. پس از اینکه بودجه خود را تأمین کردید و کار را شروع کردید، از برگه کاری برای پیگیری هزینه های استارتاپ واقعی خود استفاده کنید تا به شما در کنترل هزینه‌هایتان کمک کند.

همزمان با شروع کسب و کارتان، ممکن است بخواهید از بودجه کسب و کار و سایر صورت‌های مالی دقیق‌تر استفاده کنید.

راه‌اندازی رستوران؟

این قالب همچنین شامل یک برگه کاری سفارشی برای هزینه های استارتاپ و راه‌اندازی با دسته‌بندی‌های هزینه‌ای متعدد مختص به مالکیت و اداره یک رستوران است. این قالب برای کمک به شما در ثبت تمام هزینه‌های راه‌اندازی رستوران ایده‌آل است.

برای شروع یک کسب و کار فرانشیز، کسب و کار اینترنتی یا کسب و کار خانگی؟ برای اطلاع از هزینه‌های خاص این نوع کسب و کارها و همچنین لینک‌هایی به منابع مفید دیگر، ادامه مطلب را بخوانید.

 

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (2)

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (2)

 

هزینه‌های راه‌اندازی برای کسب‌وکارهای مختلف

هزینه‌های راه‌اندازی رستوران

راه‌اندازی یک رستوران می‌تواند به دلیل تجهیزات و امکانات تخصصی مورد نیاز، پرهزینه باشد. خوشبختانه، معمولاً گزینه‌های اجاره برای اقلام گران‌قیمت وجود دارد و بسیاری از مالکان در زمینه بهبود ملک اجاره‌ای با شما همکاری خواهند کرد. از برگه کاری مخصوص رستوران در فایل اکسل هزینه راه‌اندازی کسب و کار استفاده کنید تا به شما در در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها مانند هزینه‌های نظافت، لباس فرم، توسعه منو و هزینه‌های تأمین منابع کمک کند.

هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار خانگی

نکته خوب در مورد کسب و کار خانگی این است که می‌توانید از بسیاری از هزینه‌های معمول یک استارتاپ صرف نظر کنید. مواردی مانند اینترنت، فضای اداری، مبلمان و خدمات رفاهی از قبل در نظر گرفته شده‌اند. حتی بهتر از آن، اگر واجد شرایط کسر هزینه‌های دفتر کار خانگی هستید، می‌توانید برخی از این موارد را به عنوان هزینه‌های کسب و کار حذف کنید. کافیست در الگو، 0 دلار قرار دهید یا ردیف‌های مربوط به آن هزینه‌هایی را که قبلاً پوشش داده شده‌اند، حذف کنید. اگر در حال شروع یک کسب و کار اینترنتی خانگی هستید ، به بخش بعدی بروید.

هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

یک کسب و کار مبتنی بر وب می‌تواند یکی از کم‌هزینه‌ترین کسب و کارها برای شروع باشد، به خصوص اگر بتوانید خودتان کار توسعه وب را انجام دهید. از فایل اکسل اولیه استفاده کنید و تصمیم بگیرید که کدام هزینه‌ها برای شما اعمال می‌شود – و بقیه را حذف کنید.

همچنین می‌توانید مواردی را که در لیست ذکر نشده‌اند، مانند طراحی و توسعه صفحات وب سفارشی، توسعه و اسکریپت‌نویسی پایگاه داده سفارشی، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یا خدمات میزبانی پیشرفته را در نظر بگیرید. همچنین، اگر کسب و کار شما خرده فروشی است، فراموش نکنید که تمام هزینه‌های ارجاع و استفاده برای فروش از طریق فروشگاه‌های اینترنتی مانند آمازون و ای‌بی را نیز در نظر بگیرید.

هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار فرنچایز

فایل اکسل هزینه راه‌اندازی کسب و کار ما همچنین در صورتی که به دنبال فرصتی برای راه‌اندازی یک فرنچایز یا فرنچایزهای فروشی هستید، به شما کمک خواهد کرد. این الگو علاوه بر تمام هزینه‌های معمول راه‌اندازی یک کسب و کار، شامل دسته‌بندی‌هایی برای هزینه‌های ثابت فرنچایز و همچنین هزینه‌های ماهانه فرنچایز و هزینه‌های همکاری بازاریابی نیز می‌شود. همچنین می‌توانید با دفاتر شرکت‌های فرنچایز مشورت کنید. بسیاری از آنها ابزارهایی را برای کمک به شما در تخمین هزینه‌های راه‌اندازی و عملیاتی ارائه می‌دهند.

نحوه استفاده از فایل اکسل هزینه راه اندازی کسب و کار

کلید جمع‌آوری اعداد دقیق، پرداختن به جزئیات است. این امر مستلزم انجام تحقیقات دقیق با تماس با تأمین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان، جستجو در اینترنت و فهرست کردن هرگونه هزینه‌ای است که ممکن است قابل اجرا باشد. با یک لیست کامل از دسته‌بندی‌های هزینه شروع کنید و سپس این هزینه‌ها را بررسی کنید تا تخمین‌های خوبی به دست آورید.

فایل اکسل هزینه‌های کسب و کار با بسیاری از رایج‌ترین دسته‌بندی‌های هزینه از پیش پر شده است. همچنین شامل پیشنهادات و نکات اضافی برای هر دسته‌بندی است تا به شما کمک کند مطمئن شوید که همه چیز را در نظر گرفته‌اید. در صورت تمایل می‌توانید موارد اضافی منحصر به کسب و کار خود را اضافه کنید.

 

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (3)

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (3)

 

منابع مالی

با فهرست کردن منابع مالی موجود در ستون تخمینی شروع کنید. این شامل پول تأمین‌شده توسط مالکان و سرمایه‌گذاران، وجوه موجود از وام‌های بانکی یا سایر خطوط اعتباری می‌شود. در برخی موارد، ممکن است به دنبال منابع مالی دیگری مانند کمک‌های بلاعوض، موقوفات یا فروش دارایی‌ها باشید.

هزینه‌های ثابت

بعد از اینکه تمام منابع مالی شما مشخص شد، شروع به وارد کردن هزینه‌های ثابت تخمینی کنید. هزینه‌های ثابت، هزینه‌های یک‌باره مانند خرید ابزار و تجهیزات، موجودی اولیه، هزینه‌های ثبت نام و مجوز، خرید نرم‌افزار یا ایجاد وب‌سایت هستند.

دو بخش کلیدی هزینه‌های ثابت، سرمایه در گردش و ذخیره برای موارد احتمالی است – این موارد می‌توانند قابل توجه باشند. به هر استارتاپی توصیه می‌شود که یک صندوق احتیاطی داشته باشد زیرا همیشه هزینه‌ها و کارمزدهای غافلگیرکننده در آخرین لحظه وجود دارد. خطرات کسب و کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن، بودجه کافی را کنار بگذارید.

مطمئن شوید که سرمایه در گردش کافی برای تأمین مالی عملیات عادی کسب و کار خود در حین رشد، در نظر گرفته‌اید. این کار به شما کمک می‌کند تا جریان نقدی کافی داشته باشید. به یاد داشته باشید که بین زمان فروش و دریافت وجه، ممکن است زمان قابل توجهی وجود داشته باشد.

سرمایه در گردش کافی برای ادامه خرید موجودی کالا و پرداخت صورتحساب‌ها در حین انتظار برای دریافت وجه، مورد نیاز است. بیش از یک کسب و کار در حال رشد به دلیل کمبود سرمایه در گردش کافی شکست خورده است.

 

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (4)

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (4)

 

هزینه‌های ماهانه – تا زمان سودآوری

کسب‌وکارها به ندرت در روز اول سودآور هستند. برای داشتن تصویری واضح از نقدینگی واقعی مورد نیاز، هزینه‌های عملیاتی ماهانه خود و همچنین تعداد ماه‌هایی که طول می‌کشد تا از وضعیت قرمز به وضعیت قرمز برسید را تخمین بزنید. این الگو برای کمک به شما در تعیین این هزینه های استارتاپ مهم تنظیم شده است. تخمین بزنید که به نظر شما چند ماه طول می‌کشد تا کسب‌وکارتان راه‌اندازی و اداره شود و هزینه‌های ماهانه تخمینی را پر کنید.

آماده، تنظیم، حرکت

پس از مشخص شدن بازه زمانی و شناسایی تمام منابع و هزینه‌ها، صفحه گسترده محاسبه می‌کند که آیا شما مازاد یا کسری بودجه دارید. اگر کسری بودجه دارید، باید بفهمید که آیا راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های خود یا جستجوی بودجه اضافی وجود دارد یا خیر. اگر مازاد بودجه دارید و به اعداد و ارقام خود اطمینان دارید، ممکن است برای شروع آماده باشید.

کنترل اوضاع

هیجان شروع کسب و کار می‌تواند باعث شود کارآفرینان بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودند، هزینه کنند. از این الگو برای آماده نگه داشتن خود استفاده کنید. همانطور که وجوه را جمع‌آوری می‌کنید و شروع به خرج کردن می‌کنید، مبالغ واقعی را در کنار اعداد تخمینی ثبت کنید. صفحه گسترده محاسبه می‌کند که آیا از بودجه تخمینی خود بیشتر یا کمتر هستید تا بتوانید در حین کار، تنظیمات لازم را انجام دهید.

 

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (5)

هزینه های استارتاپ راه‌اندازی کسب و کار Start Up (5)

 

سرمایه در گردش و صندوق ذخیره

مطمئن شوید که در محاسبات خود بودجه کافی برای سرمایه در گردش و صندوق ذخیره دارید. این موارد را مانند بیمه برای کسب و کار نوپای خود در نظر بگیرید. بدون آنها، قادر به رشد شرکت خود یا تحمل هزینه های استارتاپ غیرمنتظره نخواهید بود.

سرمایه در گردش چیزی است که شما برای رشد واقعی کسب و کارتان از آن استفاده خواهید کرد. این به شما امکان می‌دهد حجم بیشتری از موجودی کالا را برای آماده‌سازی فروش بالاتر خریداری کنید. کمبود سرمایه در گردش کافی واقعاً می‌تواند پتانسیل رشد شما را از بین ببرد.

صندوق ذخیره شما یک مکانیسم ایمنی مانند کیسه هوای ماشین است – شما را از موقعیت‌های پیش‌بینی نشده محافظت می‌کند. بدون آن، یک هزینه غیرمنتظره بزرگ می‌تواند کل کسب و کار شما را به ورطه نابودی بکشاند و شما را مجبور کند بین پرداخت حقوق و دستمزد، تأمین‌کنندگان، آب و برق یا سایر هزینه‌های عملیاتی یکی را انتخاب کنید. اگرچه ممکن است زنده بمانید، اما مطمئناً فرصت‌های رشد کسب و کار خود را از دست خواهید داد.

نکات بیشتر در مورد هزینه های استارتاپ و راه‌اندازی کسب و کار

    • از هزینه‌های رایج و مخرب بودجه، از جمله هزینه‌های نصب، مجوزها و پروانه‌ها، مالیات (به‌ویژه مالیات خوداشتغالی)، بیمه کسب و کار، سرمایه در گردش و هزینه‌های ماهانه، آگاه باشید.
    • دریافت خطوط اعتباری ممکن است کمی زمان ببرد. قبل از نیاز، حتماً آنها را تهیه کنید.
    • از هزینه های پردازش کارت اعتباری آگاه باشید. این هزینه‌ها می‌توانند ۲ تا ۵ درصد از کل مبلغ باشند.
    • اقلام کوچک ممکن است زیاد به نظر نرسند، اما می‌توانند به سرعت جمع شوند. آنها را نادیده نگیرید.
    • هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار تنها بخشی از صورت‌های مالی است که هر صاحب کسب و کار جدیدی باید تهیه کند. تهیه صورت جریان نقدی و ترازنامه پروفرما را در نظر بگیرید.
    • اگر به دنبال تأمین مالی هستید، احتمالاً به یک طرح تجاری نیاز خواهید داشت. طرح‌های تجاری می‌توانند راهی عالی برای متمرکز کردن افکار شما و تدوین یک استراتژی برنده در بازی و همچنین دریافت بازخورد از مربیان و همکاران باشند.

 

🔹 هزینه های استارتاپ 🔹 سرمایه اولیه کسب‌وکار 🔹 برنامه‌ریزی مالی کسب‌وکار 🔹 مدیریت منابع مالی 🔹 هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار 🔹 استراتژی رشد استارتاپ 🔹 تأمین مالی کسب‌وکار نوپا 🔹 محاسبه هزینه‌های کسب‌وکار 🔹 سرمایه‌گذاری برای شروع کسب‌وکار 🔹 مدیریت بودجه استارتاپ 🔹 تحلیل هزینه‌های شروع کسب‌وکار 🔹 برآورد مالی کسب‌وکار 🔹 فرم محاسبه هزینه‌های کسب‌وکار 🔹 راهنمای بودجه‌بندی استارتاپ 🔹

1 دیدگاه برای 💰 هزینه های استارتاپ 🚀 راه‌اندازی کسب و کار Start Up Costs سرمایه اولیه استارت آپ

  1. کارمند سونار وب

    💰 هزینه های استارتاپ 🚀 راه‌اندازی کسب و کار Start Up Costs سرمایه اولیه استارت آپ

دیدگاه خود را بنویسید