فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

(2 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 599.000 تومان بود.قیمت فعلی 499.000 تومان است.

از این الگوی گزارش Google Adwords (( نرم افزار فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template )) برای تجزیه و تحلیل داده های تبلیغات ماهانه در سطح کلی، کمپین، گروه تبلیغات و دستگاه استفاده کنید. این الگو را می توان برای هر حسابی با افزودن همه کمپین ها و نام گروه های تبلیغاتی مرتبط به الگو و کپی کردن داده های ماهانه از یک استخراج اکسل حساب آنها استفاده کرد. این الگو شامل محاسبات و نمودارهای خودکار زیادی است که تشخیص روند در داده ها را آسان می کند.

  • دارای دو نسخه فارسی و انگلیسی
  • مناسب برای هر حساب Google AdWords
  • کپی کردن داده های AdWords در قالب آسان است.
  • مقایسه خودکار عملکرد کمپین و گروه تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل خودکار کمپین های فردی و گروه های تبلیغاتی
  • افزودن داده‌ها و ارسال گزارش‌های خودکار به جلو آسان است
  • مشاهده تجزیه و تحلیل توسط دسکتاپ، موبایل و تبلت
  • نمودارهای خودکار اندازه گیری های ماهانه کلیدی
  • تجزیه و تحلیل داده های AdWords با الگوهای ما بسیار ساده تر است!
  • کاملا اوپن سورس و قابل ویرایش.
  • شامل ماکروی VBA می باشد.
  • توضیحات و تصاویر بیشتر در پایین صفحه
دانلود فایل، بمحض پرداخت
محصول آپدیت می باشد. نوشته تصاویر و تاریخ ممکن است مربوط به تصاویر نسخه قبلی باشند.
شناسه محصول: 1307-1 دسته: برچسب: , , ,
توضیحات

فایل اکسل گوگل ادوردز Google Adwords، به کاربران امکان می دهد داده های ماهانه Google Ads (تبلیغات گوگل) خود را در سطح کلی، کمپین، گروه تبلیغات و دستگاه تجزیه و تحلیل کنند. این الگو را می توان برای هر حساب تبلیغاتی با افزودن همه کمپین ها و نام گروه های تبلیغاتی مرتبط به الگو و کپی کردن داده های ماهانه تبلیغات از یک عصاره اکسل حساب تبلیغاتی آنها استفاده کرد. این الگو شامل محاسبات و نمودارهای خودکار زیادی است که تشخیص روند در داده ها را آسان می کند.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

 

برگه های زیر در قالب موجود است:

صفحه Setup – (راه اندازی) – تاریخ گزارش را وارد کنید و لیست دستگاه ها را حفظ کنید. تاریخ گزارش، دوره های گزارشی را مشخص می کند که در سایر برگه ها درج شده است. بنابراین می‌توانید گزارش‌ها را در تمام برگه‌های این الگو برای هر محدوده تاریخی با تغییر تاریخ در بالای این برگه جمع‌آوری کنید. دستگاه ها را می توان با قرار دادن آنها در یک ردیف جدید در بالای مورد “انتهای لیست” به کادرهای لیست در برگه های دیگر اضافه کرد.

صفحه Data – با استفاده از ویژگی Reports در Google Ads (تبلیغات گوگل) یک گزارش ایجاد کنید و قبل از کپی و چسباندن داده های خود در این برگه، داده های گزارش خود را به Excel صادر کنید. ستون‌هایی که باید در گزارش گنجانده شوند دقیقاً مشابه سرفصل‌های ستون ما هستند و ستون‌ها باید به همان ترتیبی که در این برگه درج شده است در گزارش گنجانده شوند. داده های کمپین و گروه تبلیغات در این برگه به طور خودکار در محاسبات و نمودارهای موجود در برگه های دیگر در این الگو به روز می شود.

صفحه Campaigns – با افزودن نام کمپین در ستون A، تمام کمپین های تبلیغاتی خود را در این برگه قرار دهید. همه محاسبات در ستون هایی با عنوان ستون های آبی روشن به صورت خودکار انجام می شود. می‌توانید دستگاهی را در بالای صفحه انتخاب کنید و مقادیری را برای نمایش انتخاب کنید (هزینه، کلیک‌ها، هزینه به ازای هر کلیک، نرخ کلیک، تبدیل‌ها، نرخ تبدیل، درآمد، بازگشت سرمایه و موارد دیگر). داده های این برگه تجزیه و تحلیل ماهانه داده های کمپین تبلیغاتی را برای یک دوره 12 ماهه بر اساس تاریخ گزارش وارد شده در برگه راه اندازی ارائه می دهد.

صفحه AdGroups – همه گروه‌های تبلیغاتی خود را در ستون A بگنجانید و گروه‌های تبلیغاتی را به کمپین‌های ستون B پیوند دهید. همه محاسبات در ستون‌هایی با عنوان ستون‌های آبی روشن خودکار هستند. می‌توانید دستگاهی را در بالای صفحه انتخاب کنید و مقادیری را برای نمایش انتخاب کنید (هزینه، کلیک‌ها، هزینه به ازای هر کلیک، نرخ کلیک، تبدیل‌ها، نرخ تبدیل، درآمد، بازگشت سرمایه و موارد دیگر). داده‌های این برگه تجزیه و تحلیل ماهانه داده‌های گروه تبلیغات Ads را برای یک دوره 12 ماهه بر اساس تاریخ گزارش وارد شده در برگه راه‌اندازی ارائه می‌کند.

صفحه CamCharts – یک کمپین و دستگاه را در بالای صفحه انتخاب کنید تا داده های کمپین تبلیغاتی خود را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می‌توانید این سلول‌های ورودی را برای مشاهده تمام داده‌های کمپین یا دستگاه پاک کنید. تمام محاسبات و نمودارها در این برگه کاملاً خودکار هستند. کمپین هایی که در کادر فهرست در بالای برگه گنجانده شده اند بر اساس محتویات برگه کمپین ها و تاریخ ها بر اساس تاریخ گزارش مشخص شده در برگه راه اندازی هستند.

صفحه AgCharts – یک گروه و دستگاه تبلیغاتی را در بالای صفحه انتخاب کنید تا داده‌های گروه تبلیغات Ads خود را تجزیه و تحلیل کنید. فقط گروه های تبلیغاتی مرتبط با کمپین که در حال حاضر در برگه CamCharts انتخاب شده اند برای انتخاب در دسترس خواهند بود. همچنین می‌توانید این سلول‌های ورودی را برای مشاهده همه داده‌های گروه آگهی یا دستگاه (برای کمپین انتخابی) پاک کنید. تمام محاسبات و نمودارها در این برگه کاملاً خودکار هستند. گروه‌های تبلیغاتی که در کادر فهرست در بالای برگه گنجانده شده‌اند، بر اساس محتویات برگه AdGroups و کمپینی هستند که در برگه CamCharts انتخاب شده‌اند. تاریخ ها بر اساس تاریخ گزارشی است که در برگه راه اندازی مشخص شده است.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

 

راه اندازی – Setup

تمام محدوده‌های تاریخی که در گزارش‌های این الگو گنجانده شده‌اند، بر اساس تاریخ گزارش مشخص‌شده در سلول B4 در برگه راه‌اندازی هستند. تاریخ وارد شده در اینجا نشان‌دهنده تاریخ پایان محدوده تاریخ است، خواه ۱۲ ماهه باشد یا دوره تحلیل دیگری.

برگه راه‌اندازی همچنین شامل فهرستی از دستگاه‌ها است که می‌توان آن‌ها را با وارد کردن یک ردیف جدید در بالای ردیف «انتهای فهرست» و افزودن یک ورودی جدید در ستون A ویرایش کرد. همه ورودی‌های فهرست به‌طور خودکار در دستگاه گنجانده می‌شوند. سلول های انتخابی در برگه های دیگر

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

 

داده – Data

تمام داده های ماهانه AdWords باید در این برگه گنجانده شود. ساده‌ترین راه برای گنجاندن داده‌های ماهانه، ایجاد گزارش مناسب از طریق رابط حساب Google Ads (تبلیغات گوگل) و سپس صادر کردن داده‌ها به Excel قبل از کپی کردن داده‌ها از استخراج اکسل در این برگه است. گزارش باید به گونه‌ای ایجاد شود که ستون‌ها دقیقاً به همان ترتیب ستون‌های صفحه داده گنجانده شوند، اگرچه می‌توانید ستون‌هایی اضافه کنید یا ستون‌ها را جابه‌جا کنید تا دنباله بین فایل استخراج و ستون‌های موجود در برگه داده یکسان باشد. .

توجه: فیلدهای Google Ads (تبلیغات گوگل) که باید به گزارش خود اضافه کنید، دقیقاً همان نام فیلدهایی را خواهند داشت که عناوین ستون‌های موجود در برگه داده است. ستون‌های ماه، کمپین، گروه آگهی و دستگاه باید به بخش ردیف گزارش و سایر فیلدها به بخش ستون‌ها اضافه شوند.

گزارش تبلیغات را می توان به صورت فایل اکسل یا CSV استخراج و دانلود کرد. هنگامی که گزارش را باز می کنید، می توانید داده ها را در برگه داده در این الگو کپی کنید. توجه داشته باشید که برخی از ستون‌ها ممکن است حاوی نماد ارز باشند که ممکن است باعث شود داده‌های آن ستون به جای مقادیر توسط اکسل به عنوان متن تفسیر شوند. بنابراین توصیه می کنیم تمام نمادهای ارز را از داده های Google خود حذف کنید (Control + H برای جایگزینی و سپس جایگزینی متن ارز با هیچ چیز برای کل داده انتخابی).

توجه: تمام ستون های صفحه داده در جدول اکسل گنجانده شده است. این ویژگی هنگام وارد کردن یا کپی کردن داده ها در قالب جدول بسیار مفید است زیرا محدوده سلولی که جدول به آن اشاره دارد به طور خودکار زمانی که داده ها را به جدول اضافه می کنید افزایش می یابد. تا زمانی که داده‌ها را در اولین ردیف خالی زیر جدول کپی کنید، جدول به‌طور خودکار گسترش می‌یابد تا داده‌های کپی‌شده را نیز شامل شود.

کمپین ها – Campaigns

همه نام‌های کمپین‌هایی که بخشی از حساب Google Ads (تبلیغات گوگل) شما را تشکیل می‌دهند باید در ستون A در برگه کمپین‌ها درج شوند. ساده‌ترین راه برای افزودن همه نام‌های کمپین، استخراج داده‌ها از آگهی‌ها و کپی کردن نام‌ها در ستون A است. این تنها داده ورودی کاربر است که باید به برگه اضافه شود – همه ستون‌هایی با عنوان ستون‌های آبی روشن حاوی فرمول‌ها هستند. که به صورت خودکار محاسبه می شوند.

توجه: تمام ستون های برگه کمپین ها در جدول اکسل گنجانده شده است. ویژگی جدول هنگام وارد کردن یا کپی کردن داده‌ها در قالب جدول بسیار مفید است زیرا ستون‌های محاسبه‌شده (ستون‌هایی با عنوان ستون‌های آبی روشن) به‌طور خودکار زمانی که داده‌ها را به جدول اضافه می‌کنید گسترش می‌یابد. تا زمانی که داده‌ها را در اولین ردیف خالی زیر جدول کپی کنید، جدول به‌طور خودکار گسترش می‌یابد تا داده‌های کپی‌شده را نیز شامل شود.

بنابراین، نام کمپین‌های جدید را می‌توان با وارد کردن یا کپی کردن نام‌های کمپین جدید در اولین سلول خالی ستون A به برگه کمپین‌ها اضافه کرد. سپس جدول اکسل به طور خودکار گسترش می‌یابد تا نام کمپین جدید و فرمول‌ها را در تمام ستون‌های دیگر لحاظ کند. به صورت خودکار در ردیف جدید قرار خواهد گرفت.

مجموع متریک انتخاب شده (مقادیر انتخاب شده از کادر فهرست در بالای برگه) و دستگاه در ردیف 4 و دوره های گزارش موجود در ردیف 5 بر اساس تاریخ گزارش وارد شده در برگه راه اندازی است.

توجه: اگر می‌خواهید دوره گزارش 12 ماهه پیش‌فرض را تمدید کنید، می‌توانید این کار را با کپی کردن فرمول‌ها از آخرین ستون انجام دهید – این شامل فرمول‌هایی است که به جدول اکسل اضافه شده‌اند و همچنین فرمول‌های دو ردیف بالا. عنوان ستون (مجموع و ماه). همچنین باید یک عنوان ستون جدید اضافه کنید.

می توانید یکی از تعدادی از معیارهای ارزش را برای نمایش در برگه کمپین ها انتخاب کنید. این موارد شامل کلیک‌ها، نمایش‌ها، نرخ‌های کلیک (CTR)، هزینه‌ها، هزینه به ازای هر کلیک (CPC)، تبدیل‌ها، هزینه به ازای هر تبدیل، نرخ تبدیل، درآمد و بازگشت سرمایه (ROI) است. معیارهای مناسب را می توان از کادر فهرست در سلول L2 در بالای صفحه انتخاب کرد. اگر محتویات کادر فهرست حذف شود، محاسبات پیش‌فرض هزینه‌ها را نمایش می‌دهند.

همچنین می توانید محاسبات متریک انتخابی را برای همه دستگاه ها یا دستگاه انتخابی مشاهده کنید. دستگاه را می توان از کادر فهرست در سلول J2 انتخاب کرد و محتویات این کادر فهرست را می توان برای نمایش داده های کمپین برای همه دستگاه ها پاک کرد. لیست دستگاهی که در کادر فهرست موجود است را می توان در برگه راه اندازی نگهداری کرد.

وقتی کمپین های جدیدی را به حساب تبلیغات خود اضافه می کنید، نام کمپین ها باید به برگه کمپین ها اضافه شود تا محاسبات کلی دقیق باشد. اگر از افزودن همه نام‌های کمپین جدید به برگه غفلت کنید، داده‌های کلی تبلیغات شامل همه کمپین‌ها نمی‌شود و بنابراین دقیق نیستند.

بنابراین ما یک بررسی کامل ایجاد کرده‌ایم که هزینه‌های کلی در برگه کمپین‌ها را با هزینه‌های کلی محاسبه‌شده همه کمپین‌های اضافه شده به برگه داده مقایسه می‌کند. اگر هزینه ها مطابقت نداشته باشد، به این معنی است که یک نام کمپین وجود دارد که به برگه کمپین ها اضافه نشده است. این محاسبه روی برگه نمایش داده نمی شود، اما به عنوان فرمول قالب بندی شرطی اضافه شده است.

توجه: اگر بررسی کامل نشان دهد که نام کمپین وجود ندارد، عنوان نام کمپین در سلول A6 با رنگ قرمز برجسته می شود. این نشان می‌دهد که یک نام کمپین وجود ندارد و باید برگه داده را بررسی کنید تا مشخص شود نام کمپین به برگه کمپین‌ها اضافه نشده است. هنگامی که نام(های) کمپین را اضافه کردید، هایلایت قرمز به طور خودکار حذف می شود.

همچنین از قوانین قالب بندی مشروط برای قالب بندی داده ها در برگه کمپین ها با قالب بندی اعداد مناسب استفاده کرده ایم. این بدان معناست که در جایی که معیاری که یک درصد است نمایش داده می شود، مقادیر موجود در برگه Campaigns به طور خودکار به صورت درصد نمایش داده می شوند.

توجه: اگر برخی از ردیف ها به صورت درصد و برخی به صورت اعشاری نمایش داده شوند، نشان دهنده این است که قوانین قالب بندی شرطی صحیح نیستند. سپس باید ویژگی Conditional Formatting – Manage Rules را از زبانه Home روی نوار باز کنید و سلول های انتخابی را بررسی کنید. قوانین مربوط به داده های زیر عنوان ستون ها باید برای تمام ردیف هایی که حاوی داده هستند اعمال شوند. بنابراین ممکن است لازم باشد محدوده سلولی را گسترش دهید تا تمام ردیف ها را شامل شود.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

 

تجزیه و تحلیل داده های کمپین

داده‌های برگه کمپین‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا آمار ماهانه Google Ads (تبلیغات گوگل) را برای همه کمپین‌ها با انتخاب مقادیر مناسبی که می‌خواهید از کادر فهرست در بالای برگه مقایسه کنید، مقایسه کنند. همچنین می توانید با پاک کردن جعبه لیست دستگاه ها آمار همه دستگاه ها را مشاهده کنید یا با انتخاب دستگاه مناسب از کادر لیست، آمار یک دستگاه خاص را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید داده‌های یک کمپین خاص را با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل کنید، می‌توانید به برگه CamCharts بروید و کمپین مناسب را از کادر فهرست در بالای برگه انتخاب کنید. اگر می‌خواهید داده‌های همه کمپین‌ها را تجزیه و تحلیل کنید، کافی است کادر فهرست کمپین را پاک کنید.

نکته: دوره گزارش 14 ماهه که در برگه درج شده است بر اساس تاریخ گزارش مشخص شده در برگه راه اندازی می باشد. اگر می‌خواهید این محدوده تاریخ را تغییر دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاریخ جدیدی را در برگه تنظیمات وارد کنید.

توجه: اگر می‌خواهید دوره پیش‌فرض 14 ماهه را تمدید کنید، توصیه می‌کنیم تعداد ردیف‌های مناسب را در وسط بخش داده فعلی (مثلاً در ردیف 10) اضافه کنید. سپس تمام فرمول ها را از ردیف 6 کپی کنید و آنها را در ردیف های ردیف 7 و تا ردیف بالای ردیف کل قرار دهید. این اطمینان حاصل می کند که همه فرمول ها به درستی اضافه شده اند و نیازی به افزایش دستی محدوده داده های منبع نمودار نیست.

برگه CamCharts همچنین حاوی یک کادر لیست دستگاه در بالای صفحه است که می تواند برای تجزیه و تحلیل داده های تبلیغات برای یک دستگاه انتخاب شده استفاده شود. اگر این کادر فهرست پاک شود، داده های کمپین برای همه دستگاه ها نمایش داده می شود.

توجه: جدا از انتخاب‌های کادر فهرست در بالای صفحه، برگه CamCharts نیازی به ورودی کاربر ندارد – تمام محاسبات در این برگه و همچنین تمام نمودارهایی که در زیر محاسبات گنجانده شده‌اند کاملاً خودکار هستند.

توجه: عناوین ستون‌ها در ردیف 4 در برگه CamCharts به عنوان نام معیارهای ارزش در سایر برگه‌های این الگو استفاده می‌شوند و بنابراین نباید تغییر داده شوند. اگر هر یک از این عناوین ستون ها را تغییر دهید، سلول آسیب دیده با رنگ قرمز برجسته می شود تا به شما یادآوری شود که عنوان ستون ها قابل تغییر نیستند. به سادگی تغییرات خود را لغو کنید تا برجسته شدن قرمز به طور خودکار حذف شود.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

 

گروه های تبلیغاتی

همه نام‌های گروه تبلیغاتی که بخشی از حساب Google Ads (تبلیغات گوگل) شما را تشکیل می‌دهند باید در ستون A در برگه AdGroups گنجانده شوند و هر گروه تبلیغاتی باید با درج نام کمپین مناسب در ستون B به یک کمپین مرتبط شود. ساده‌ترین روش افزودن همه نام‌های گروه تبلیغات و کمپین‌ها با استخراج داده‌ها از آگهی‌ها و کپی کردن داده‌ها در ستون‌های A و B است. این تنها داده ورودی کاربر است که باید به برگه اضافه شود – همه ستون‌هایی با عنوان ستون‌های آبی روشن حاوی فرمول‌ها هستند. که به صورت خودکار محاسبه می شوند.

توجه: تمام ستون‌های صفحه AdGroups در جدول Excel گنجانده شده‌اند. ویژگی جدول هنگام وارد کردن یا کپی کردن داده‌ها در قالب جدول بسیار مفید است زیرا ستون‌های محاسبه‌شده (ستون‌هایی با عنوان ستون‌های آبی روشن) به‌طور خودکار زمانی که داده‌ها را به جدول اضافه می‌کنید گسترش می‌یابد. این جدول همچنین به طور خودکار گسترش می یابد تا داده های کپی شده را تا زمانی که داده ها را در اولین ردیف خالی زیر جدول اکسل کپی کنید، اضافه می کند.

بنابراین، گروه‌های تبلیغاتی جدید را می‌توان با وارد کردن یا کپی کردن گروه‌های تبلیغاتی جدید در اولین سلول خالی ستون A به صفحه AdGroups اضافه کرد. جدول اکسل سپس به طور خودکار گسترش می‌یابد تا گروه‌های تبلیغاتی جدید و فرمول‌های موجود در تمام ستون‌های دیگر را شامل شود. به صورت خودکار در ردیف جدید قرار خواهد گرفت.

مجموع متریک انتخابی (مقادیر انتخاب شده از کادر فهرست در بالای برگه) و دستگاه در ردیف 4 و دوره های گزارشی که در ردیف 5 گنجانده شده اند بر اساس تاریخ گزارش وارد شده در شیت راه اندازی است.

توجه: اگر می‌خواهید دوره گزارش 12 ماهه پیش‌فرض را تمدید کنید، می‌توانید این کار را با کپی کردن فرمول‌ها از آخرین ستون انجام دهید – این شامل فرمول‌هایی است که به جدول اکسل اضافه شده‌اند و همچنین فرمول‌های دو ردیف بالا. عنوان ستون (مجموع و ماه). همچنین باید یک عنوان ستون جدید اضافه کنید.

می‌توانید یکی از تعدادی از معیارهای ارزش را برای نمایش در برگه AdGroups انتخاب کنید. این موارد شامل کلیک‌ها، نمایش‌ها، نرخ‌های کلیک (CTR)، هزینه‌ها، هزینه به ازای هر کلیک (CPC)، تبدیل‌ها، هزینه به ازای هر تبدیل، نرخ تبدیل، درآمد و بازگشت سرمایه (ROI) است. معیارهای مناسب را می توان از کادر فهرست در سلول K2 در بالای صفحه انتخاب کرد. اگر محتویات کادر فهرست حذف شود، محاسبات پیش‌فرض هزینه‌ها را نمایش می‌دهند.

همچنین می توانید محاسبات متریک انتخابی را برای همه دستگاه ها یا دستگاه انتخابی مشاهده کنید. دستگاه را می توان از کادر لیست در سلول I2 انتخاب کرد و محتویات این کادر فهرست را می توان برای نمایش داده های گروه تبلیغات برای همه دستگاه ها پاک کرد. لیست دستگاهی که در کادر فهرست موجود است را می توان در برگه راه اندازی نگهداری کرد.

هنگامی که گروه های تبلیغاتی جدیدی را به حساب تبلیغات خود اضافه می کنید، نام گروه های تبلیغاتی باید به برگه AdGroups اضافه شود تا محاسبات کلی دقیق باشد. اگر از افزودن همه نام‌های گروه‌های تبلیغاتی جدید به صفحه غفلت کنید، داده‌های کلی Ads شامل همه گروه‌های تبلیغاتی نمی‌شود و بنابراین دقیق نیستند.

بنابراین ما یک بررسی کامل ایجاد کرده‌ایم که هزینه‌های کلی در برگه AdGroups را با هزینه‌های کلی محاسبه‌شده همه گروه‌های تبلیغاتی که به صفحه داده اضافه شده‌اند مقایسه می‌کند. اگر هزینه ها مطابقت نداشته باشند، به این معنی است که یک نام گروه تبلیغاتی وجود دارد که به برگه AdGroups اضافه نشده است. این محاسبه روی برگه نمایش داده نمی شود، اما به عنوان فرمول قالب بندی شرطی اضافه شده است.

توجه: اگر بررسی کامل بودن بالا نشان دهد که نام گروه تبلیغاتی وجود ندارد، عنوان گروه تبلیغات و نام کمپین در سلول‌های A6 و B6 با رنگ قرمز برجسته می‌شوند. این نشان می‌دهد که یک نام گروه تبلیغاتی وجود ندارد و باید برگه داده را بررسی کنید تا مشخص کنید نام گروه تبلیغاتی به برگه AdGroups اضافه نشده است. هنگامی که نام(های گروه تبلیغاتی) مناسب را اضافه کردید، هایلایت قرمز به طور خودکار حذف می شود.

ما همچنین از قوانین قالب بندی مشروط برای قالب بندی داده ها در برگه AdGroups با قالب بندی اعداد مناسب استفاده کرده ایم. این بدان معناست که در جایی که معیاری که یک درصد است نمایش داده می شود، مقادیر موجود در برگه AdGroups به طور خودکار به صورت درصد نمایش داده می شوند.

توجه: اگر برخی از ردیف ها به صورت درصد و برخی به صورت اعشاری نمایش داده شوند، نشان دهنده این است که قوانین قالب بندی شرطی صحیح نیستند. سپس باید ویژگی Conditional Formatting – Manage Rules را از زبانه Home روی نوار باز کنید و سلول های انتخابی را بررسی کنید. قوانین مربوط به داده های زیر عنوان ستون ها باید در تمام ردیف هایی که حاوی داده هستند اعمال شوند. بنابراین ممکن است لازم باشد محدوده سلولی را گسترش دهید تا تمام ردیف ها را شامل شود.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

 

تجزیه و تحلیل داده های گروه تبلیغاتی

داده‌های صفحه AdGroups به کاربران امکان می‌دهد تا آمار ماهانه AdWords را برای همه گروه‌های تبلیغاتی با انتخاب مقادیر مناسبی که می‌خواهید از کادر فهرست در بالای صفحه مقایسه کنید، مقایسه کنند. همچنین می توانید با پاک کردن جعبه لیست دستگاه ها آمار همه دستگاه ها را مشاهده کنید یا با انتخاب دستگاه مناسب از کادر لیست، آمار یک دستگاه خاص را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید داده‌های یک گروه تبلیغاتی خاص را با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل کنید، می‌توانید به برگه AgCharts بروید و گروه آگهی مناسب را از کادر فهرست در بالای برگه انتخاب کنید. اگر می‌خواهید داده‌های همه گروه‌های تبلیغاتی مرتبط با کمپین انتخابی را تجزیه و تحلیل کنید، کافی است کادر فهرست گروه‌های تبلیغاتی را پاک کنید.

توجه: نام کمپین که در بالای برگه AgCharts منعکس شده است بر اساس کمپینی است که در برگه CamCharts انتخاب شده است. فقط گروه‌های تبلیغاتی که در برگه AdGroups به این کمپین پیوند داده شده‌اند، برای انتخاب از کادر فهرست گروه‌های تبلیغاتی در دسترس خواهند بود. اگر کمپین انتخابی با ستاره (*) نشان داده شود، به این معنی است که هیچ کمپینی در برگه CamCharts انتخاب نشده است و بنابراین همه گروه های تبلیغاتی برای انتخاب در دسترس خواهند بود.

توجه: توصیه می‌کنیم ابتدا داده‌های کمپین را در برگه CamCharts بررسی کنید و سپس با انتخاب کمپین مناسب در برگه CamCharts قبل از باز کردن برگه AgCharts برای بررسی داده‌های گروه تبلیغات، جزئیات بیشتری را بررسی کنید. با پاک کردن کادر لیست Ad Group در بالای صفحه شروع کنید تا داده‌های کل کمپین نمایش داده شود و سپس گروه‌های تبلیغاتی موجود را یکی یکی انتخاب کنید تا داده‌های گروه آگهی را مشاهده کنید.

توجه: اگر کادر لیست Ad Group در بالای صفحه با رنگ قرمز مشخص شده باشد، به این معنی است که گروه تبلیغاتی انتخاب شده در حال حاضر به کمپین فعال (کمپینی که در حال حاضر در برگه CamCharts انتخاب شده است) مرتبط نیست. می‌توانید به سادگی گروه تبلیغات را حذف کنید تا برجسته‌سازی قرمز حذف شود و همه داده‌های گروه تبلیغاتی برای کمپین فعال نمایش داده شود، قبل از اینکه گروه‌های تبلیغاتی مرتبط را به‌صورت جداگانه از کادر فهرست انتخاب کنید.

نکته: دوره گزارش 14 ماهه که در برگه درج شده است بر اساس تاریخ گزارشی است که در برگه راه اندازی مشخص شده است. اگر می‌خواهید این محدوده تاریخ را تغییر دهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاریخ جدیدی را در برگه تنظیمات وارد کنید.

توجه: اگر می‌خواهید دوره پیش‌فرض 14 ماهه را تمدید کنید، توصیه می‌کنیم تعداد ردیف‌های مناسب را در وسط بخش داده فعلی (مثلاً در ردیف 10) اضافه کنید. سپس تمام فرمول ها را از ردیف 6 کپی کنید و آنها را در ردیف های ردیف 7 و تا ردیف بالای ردیف کل قرار دهید. این اطمینان حاصل می کند که همه فرمول ها به درستی اضافه شده اند و نیازی به افزایش دستی محدوده داده های منبع نمودار نیست.

برگه AgCharts همچنین حاوی یک کادر لیست دستگاه در بالای صفحه است که می تواند برای تجزیه و تحلیل داده های AdWords برای یک دستگاه انتخابی استفاده شود. اگر این کادر فهرست پاک شود، داده های گروه تبلیغات برای همه دستگاه ها نمایش داده می شود.

توجه: جدا از انتخاب‌های کادر فهرست در بالای صفحه، برگه AgCharts نیازی به ورودی کاربر ندارد – تمام محاسبات در این برگه و همچنین تمام نمودارهایی که در زیر محاسبات گنجانده شده‌اند کاملاً خودکار هستند.

توجه: سرفصل های ستون در ردیف 4 در برگه AgCharts به عنوان نام معیارهای ارزش در سایر برگه های این الگو استفاده می شود و بنابراین نباید تغییر داده شود. اگر هر یک از این عناوین ستون ها را تغییر دهید، سلول آسیب دیده با رنگ قرمز برجسته می شود تا به شما یادآوری شود که عنوان ستون ها قابل تغییر نیستند. به سادگی تغییرات خود را لغو کنید تا برجسته شدن قرمز به طور خودکار حذف شود.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

 

راهنما و سفارشی سازی

اگر هنگام استفاده از این الگو با مشکلی مواجه شدید و نتوانستید راهنمایی مناسب را در این دستورالعمل ها بیابید، لطفاً برای راهنمایی به ما ایمیل بزنید support@sonarweb.ir. این الگو با انعطاف در ذهن طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که می توان از آن در اکثر محیط های تجاری استفاده کرد. با این حال، اگر به یک الگوی مبتنی بر اکسل نیاز دارید که به طور خاص برای نیازهای تجاری شما سفارشی شده باشد، لطفاً به عملکرد پشتیبانی ما ایمیل بزنید و توضیح مختصری در مورد نیازهای خود ارائه دهید.

 

فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه - Google Adwords report template

 

© Copyright

این قالب همچنان در مالکیت معنوی www.sonarweb.ir است و توسط قوانین بین المللی کپی رایت محافظت می شود. هرگونه انتشار یا توزیع این الگو خارج از محدوده استفاده مجاز از الگو صریحاً ممنوع است. از نظر استفاده مجاز از این الگو، فقط توزیع الگو به افرادی در همان سازمانی که کاربر ثبت نام شده یا افراد خارج از سازمان هستند که به طور منطقی می توان انتظار داشت که در نتیجه مستقیم استفاده از الگو، نیاز به دسترسی به الگو داشته باشند. قالب توسط کاربر ثبت نام شده مجاز است. با این حال، توزیع بعدی الگو توسط احزاب خارج از سازمان صراحتاً ممنوع است و نشان دهنده نقض قوانین بین المللی حق چاپ است.

2 دیدگاه برای فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – Google Adwords report template

  1. کارمند سونار وب

    دیدگاه درباره “فایل اکسل گزارش گوگل ادوردز برای تحلیل ماهانه – GOOGLE ADWORDS REPORT TEMPLATE”

  2. محمد محمدنیا

    سلام خسته نباشید کاش یکم تخفیف پلیز.

دیدگاه خود را بنویسید