برنامه اکسل استراتژی ورود به بازار * Go To Market Strategy

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 399.000 تومان بود.قیمت فعلی 299.000 تومان است.

توضیحاتی کوتاه در مورد فایل برنامه اکسل استراتژی ورود به بازار * Go To Market Strategy

دو نسخه انگلیسی و فارسی (دو فایل اکسل جداگانه در یک فایل زیپ دانلود خواهید کرد)

  • بدون نیاز به نصب، آماده برای استفاده.
  • برگه اکسل انعطاف پذیر و آماده چاپ.
  • قابل چاپ / پرینت / تبدیل به PDF و ….
  • شامل ماکروی VBA  خاصی نمی باشد.
  • اوپن سورس.
  • فایل اکسل به صورت کامل فرموله می باشد.
  • تمامی شیت‌ها بدون قفل هستند و قابلیت گسترش و تغییر ساختار را دارا می باشد.
  • توضیحات کامل و تصاویر بیشتر در پایین صفحه.
دانلود فایل، بمحض پرداخت
محصول آپدیت می باشد. نوشته تصاویر و تاریخ ممکن است مربوط به تصاویر نسخه قبلی باشند.
توضیحات

یک صفحه برو به الگوی طرح بازار برای محصولات جدید. اهداف، اهداف و کانال های خود را تعیین کنید. بازار را درک کنید. آماده چاپ.

استراتژی ورود به بازار چیست؟(Go-To-Market Strategy)

استراتژی ورود به بازار (Go-To-Market Strategy) یک برنامه جامع و بلندمدت است که نحوه‌ ورود یک محصول یا خدمات جدید به بازار را مشخص می‌کند. این استراتژی شامل مراحلی مانند تحقیق و تحلیل بازار، شناخت رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف خود و تعیین راهکارهای اجرایی است.

تعریف استراتژی ورود به بازار

استراتژی ورود به بازار (Go-to-Market Strategy) یک برنامه جامع و بلندمدت است که نحوه ورود یک محصول یا خدمات جدید به بازار را مشخص می‌کند. این استراتژی شامل مراحلی مانند تحقیق و تحلیل بازار، شناخت رقبا، تعیین نقاط قوت و ضعف خود و تعیین راهکارهای اجرایی است.

اهمیت استراتژی ورود به بازار

استراتژی ورود به بازار اهمیت زیادی برای موفقیت یک محصول یا خدمات جدید دارد. این استراتژی به سازمان کمک می‌کند تا:

  • بازار هدف خود را به درستی شناسایی کند.
  • نیازها و خواسته‌های بازار هدف را درک کند.
  • رقبای خود را شناسایی و ارزیابی کند.
  • نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد.
  • راهکارهای اجرایی مناسب برای موفقیت در بازار را تعیین کند.

شما ممکن است با موفقیت کالاها یا خدمات خود را در بازار معرفی کنید، با مشتریان هدف خود درگیر شوید و رشد کسب و کار را با ایجاد یک استراتژی برنامه ریزی شده برای ورود به بازار افزایش دهید. با الگوی استراتژی برو به بازار ما، برای راه اندازی محصول جدید خود مشکلی نخواهید داشت و باعث رشد کسب و کار خواهید شد.

 

برنامه اکسل استراتژی ورود به بازار Go To Market Strategy_داشبورد

برنامه اکسل استراتژی ورود به بازار Go To Market Strategy_داشبورد

 

استراتژی ورود به بازار چیست؟

یک طرح GTM یک استراتژی را ارائه می دهد که تلاش های فروش، بازاریابی و سایر بخش ها را برای رسیدن به موفقیت در بازار به هم مرتبط می کند.

هدف GTM به حداکثر رساندن سهم بازار، تولید درآمد و کسب مزیت رقابتی است.

الگوی استراتژی ورود به بازار شامل تمام فعالیت‌ها، منابع و تاکتیک‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز و فروش یک محصول یا خدمات به مخاطبان مورد نظر است.

ویژگی های قالب GTM

این الگوی ساده یک الگوی یک برگه با تمام عناصری است که برای ایجاد یک طرح GTM به آن نیاز دارید.

بازاریابی رشد برای عرضه محصول، GTM مبتنی بر فروش

چگونه این عناصر را پر خواهید کرد؟

اهداف تجاری: اهداف و مقاصد کلی شرکت مانند اهداف درآمد، سهم بازار یا جذب مشتری را به وضوح تعریف کنید.

بازارهای هدف: در قالب استراتژی برو به بازار، بازارهای خاصی را که محصول یا خدمات در این فضا بر روی آنها متمرکز خواهد شد، شناسایی خواهید کرد.

مشتریان هدف : پروفایل مشتری ایده آل را تعریف کنید و شخصیت های خریدار را ایجاد کنید.

پیشنهادهای متفاوت: ارزش پیشنهادی منحصر به فردی را تعیین کنید که محصول یا خدمات شما را از رقبا متمایز می کند. مزایا و مزایایی را که به مشتریان ارائه خواهید داد برجسته کنید.

کانال ها: موثرترین کانال های بازاریابی و توزیع را برای دستیابی به مشتریان هدف در قالب استراتژی go to market شناسایی کنید. بازارهای آنلاین، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مشارکت ها یا فروشندگان نمونه هایی از این کانال ها هستند.

استراتژی های بازاریابی: در اینجا برنامه بازاریابی برای تبلیغ محصول یا خدمات خود را می نویسید. این ممکن است شامل برندسازی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی باشد.

معیارهای کلیدی: شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را که برای اندازه گیری موفقیت محصول شما استفاده می شود، تعریف کنید.

عوامل کلیدی موفقیت : در اینجا، عوامل حیاتی موفقیت مانند روابط قوی با مشتری، کیفیت محصول، قیمت رقابتی یا پشتیبانی عالی از مشتری را تعیین خواهید کرد.

GTM به رهبری فروش در اکسل، تغییر رنگ

توجه: این قالب آماده چاپ است. این بدان معنی است که شما فقط باید CTRL + P را فشار دهید. شما نیازی به مرتب کردن سلول ها یا هر چیز دیگری ندارید. همچنین می توانید رنگ ها و سبک قالب را به راحتی با ویژگی های اکسل تغییر دهید.

خلاصه الگوی استراتژی Go To Market

  • قالب اکسل ساده برای ایجاد استراتژی Go to Market
  • آماده چاپ
  • هم روی مک و هم روی ویندوز کار می کند
  • بدون نصب، آماده استفاده است.
  • طراحی حرفه ای و مناسب برای ارائه
  • دستورالعمل های روی برگه
  • شامل کدهای VBA یا ماکرو نمی شود

1 دیدگاه برای برنامه اکسل استراتژی ورود به بازار * Go To Market Strategy

  1. کارمند سونار وب

    برنامه اکسل استراتژی ورود به بازار * Go To Market Strategy

دیدگاه خود را بنویسید