اکسل چک لیست کارها * مدیریت وظایف * چک لیست روزانه دستیار اجرایی * Checklist
499.000 تومان قیمت اصلی 499.000 تومان بود.399.000 تومانقیمت فعلی 399.000 تومان است.
توضیحاتی کوتاه در مورد فایل اکسل چک لیست کارها * مدیریت وظایف * چک لیست روزانه دستیار اجرایی * Checklist
دو نسخه انگلیسی و فارسی (فایل اکسل دو زبانه در یک فایل زیپ دانلود خواهید کرد)
- بدون نیاز به نصب، آماده برای استفاده.
- برگه اکسل انعطاف پذیر و آماده چاپ.
- قابل چاپ / پرینت / تبدیل به PDF و ….
- شامل ماکروی VBA خاصی نمی باشد.
- اوپن سورس.
- فایل اکسل به صورت کامل فرموله می باشد.
- تمامی شیتها بدون قفل هستند و قابلیت گسترش و تغییر ساختار را دارا می باشد.
- توضیحات کامل و تصاویر بیشتر در پایین صفحه.
فهرست
Toggleاکسل چک لیست کارها * مدیریت وظایف * چک لیست روزانه دستیار اجرایی * Checklist
چکلیست چیست؟
چکلیستها ابزارهای سادهای هستند که به کاربران کمک میکنند تا فرایندهای پیچیده را به گامهای کوچکتر و قابل مدیریتتر تقسیم کنند. در اکسل، این ابزارها میتوانند به شکل جدولی از مواردی که باید بررسی شوند، ایجاد شوند.
چکلیستها میتوانند در بسیاری از زمینهها کاربرد داشته باشند. مثلا در پروژههای کاری، میتوان از چکلیستها برای پیگیری وظایف مختلف و اطمینان از انجام همه مراحل به درستی، استفاده کرد.
همچنین در زندگی روزمره، چکلیستها میتوانند به سازماندهی کارهای روزانه، خرید، برنامهریزی سفر و حتی مدیریت مالی کمک کنند.
چک لیست دستیار یک لیست کار تمیز و آسان برای استفاده برای افراد پرمشغله است. برای منشی ها و دستیاران توصیه می شود. کاملا قابل چاپ و پویا
این یک واقعیت است که مدیران یک زندگی پر مشغله دارند. دستیاران شخصی آنها نیز همینطور. در میان کارهای زیادی که باید انجام دهند، آنها همیشه باید بدانند که دقیقاً چه وظایفی دارند و چه کارهایی را باید انجام دهند. آیا خوب نیست که اینها را دسته بندی کنیم و در یک نگاه به راحتی آنها را ببینیم؟ این یک چک لیست ساده اما بسیار مفید روزانه است که برای دستیاران اجرایی طراحی شده است. کاملا در مایکروسافت اکسل.
Assistant-Checklist-Excel-Template چک لیست روزانه
الگوی چک لیست روزانه دستیار اجرایی
اول از همه، قبل از شروع پر کردن برگه، اطلاعات شرکت خود را وارد کنید.
مهمتر از همه، چارچوب دارای 4 بخش مختلف زیر برای شرکت است.
- ضبط تماسگیرندگان
- قرار ملاقاتها
- کارهای امروزی
- یادآوریهای مهم
علاوه بر این، برای تماس گیرندگان و قرار ملاقات ها، اطلاعاتی مانند زمان، نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و محل قرار را تایپ کنید.
Assistant-Checklist-Excel-Template چک لیست روزانه
سایر جداول مربوط به کارهایی که باید انجام شود و یادآوریها، گزینهای برای جابهجایی در منوی کرکرهای انجام شد، انجام نشد یا درانتظار در رابطه با وضعیت کارها دارند.
در نهایت، هر روز سوابق را در این نگه دارید. این قالب کاملاً قابل چاپ است و در صورت نیاز به نسخه های سخت، به راحتی به PDF صادر می شود. ما حدس می زنیم که شما آن را دوست خواهید داشت.
خلاصه ویژگی های چک لیست دستیار:
- آسان برای استفاده، یک برگه چک لیست دستیار اجرایی روزانه
- طراحی زیبا و آماده استفاده
- بخش های مختلف برای تماس گیرندگان، قرار ملاقات ها، وظایف و یادآوری ها
- آماده چاپ
- سازگار با اکسل 2010 به بعد
- بر روی مک و ویندوز کار می کند
- بدون نیاز به نصب
کارمند سونار وب –
اکسل چک لیست کارها * مدیریت وظایف * چک لیست روزانه دستیار اجرایی * Checklist