مشکل باز نشدن هایپرلینک ( Hyperlink ) در اکسل و ورد
مشکل باز نشدن هایپرلینک ( Hyperlink ) در اکسل و ورد

مشکل پیغام Your Organization’s Policies و هایپرلینک

   ***   مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک   ***   

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای

Your Organization’s Policies are Preventing Us from Completing this Action for You

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای

 

ممکن است که شما به هنگام استفاده از Microsoft Outlook یا ورد word یا اکسل Excel و یا هر کدام از نرم افزارهای مجموعه آفیس که دارای خاصیت هایپرلینک ( Hyperlink ) باشد با خطایی مانند خطای زیر روبرو شوید.

 

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای

 

Your Organization’s Policies are Preventing Us from Completing this Action for You

ترجمه تحت اللفظی : سیاست های سازمان شما مانع از انجام این عمل برای شما می شود.

مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک

این نوع خطاها، باز شدن لینک های پیوندی (هایپرلینک ( Hyperlink )) را محدود می کند. البته ممکن است متن پیغام این خطا بسته به نسخه Outlook یا ورد word یا اکسل Excel مورد استفاده شما، متفاوت باشد. اما منشاء اصلی و بطن این مشکل برای تمامی این پیغام ها یکسان است.

این مسئله چندین بار در وب سایت مایکروسافت مورد بررسی قرار گرفته است زیرا بسیاری از کاربران ویندوز هر زمان که سعی در ایجاد هایپرلینک ( Hyperlink ) از درون برنامه Outlook را داشتند این مشکل را دریافت می کردند. و البته بیشتر کاربران ویندوز نیز به هنگام باز کردن فایل های اکسل و ورد که دارای هایپرلینک ( Hyperlink ) هستند با این پیغام روبرو می شوند.

حتی ممکن است در نسخه های 2007 و 2010 برنامه های Outlook یا ورد word یا اکسل Excel با یک خطای متفاوتی مثل خطای زیر روبرو شوید.

This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator 

و یا پیغام های دیگری مثل آن روبرو شوید.

اما اگر شما از نسخه های بعدی Outlook یا ورد word یا اکسل Excel یعنی 2013، 2016 یا 2019 استفاده می کنید ، ممکن است با خطایی مثل خطای زیر مواجه شوید.

Your organization’s policies are preventing us from completing this action for you. For more info, please contact your help desk

که می گوید: “خط مشی های (سیاست های) سازمان شما مانع از انجام این عمل برای شما می شود”

مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک

اما سوال اینجاست که: چرا هایپرلینک ها Hyperlinks از طریق Microsoft Outlook ، ورد word و یا اکسل Excel باز نمی شود؟

موضوع باز نشدن هایپرلینک ها ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از آن ها تنظیم مرورگر پیش فرض اینترنت در ویندوز می باشد. ممکن است مرورگر پیشفرض ویندوز شما به مرورگری غیر از اینترنت اکسپلورر Internet Explorer یا مایکروسافت ادج Microsoft Edge تنظیم شده باشد. منظور ما مرورگرهایی است که بعداً در کامپیوتر شما نصب شده اند. مرورگرهایی مانند مرورگر دوست داشتنی گوگل کروم Google Chrome و یا موزیلا فایر فاکس Firefox .

شاید بپرسید که من اصلاً مرورگر پیشفرض ویندوز را تغییر نداده ام! پس چرا این پیغام را دریافت می کنم؟

برای پاسخ به این سوال، لازم است بدانید در صورتی که اگر خودتان این کار را نکرده اید ، ممکن است به دلیل افزودنه های مختلفی باشد که در حال استفاده از آن هستید. چرا که بعضی از این افزونه ها می توانند مرورگر پیش فرض ویندوز را به طور غیر منتظره ای به یک مرورگر دیگری تغییر دهند.

پس چگونه می توان هایپرلینک هایی ( Hyperlinks ) که از طریق اوتلوک Outlook ، ورد word و یا اکسل Excel باز نمی شود ، تعمیر و یا برطرف کرد؟

به منظور رفع این مشکل ، می توانید راه حل های ذکر شده در زیر را دنبال کنید و بررسی کنید که آیا این راه حل برای شما مفید است یا خیر؟ در صورتی که مشکل شما با یکی از روشهای زیر حل شد، لطفاً برای استفاده سایر کاربران آن راه حل را در قسمت نظرات در پایین همین صفحه اعلام نمایید.

قبل از هر چیزی، روشی ساده و کاربردی جهت رفع این خطا ارائه می دهیم. امیدواریم که با همین روش مشکل حل شود.
یک فایل زیپ که داخل آن یک فایل رجیستری با نام chromehtml.reg وجود دارد برای دانلود آماده کردیم که می توانید از لینک زیر دانلود نمایید، آن را دانلود و اکسترکت کنید و روی فایل رجیستری راست کلیک کنید و گزینه Merg را انتخاب کنید و کافیه سیستم رو یکبار راه اندازی مجدد (ریستارت) کنید.
البته می توانید این کار را هم بصورت دستی انجام بدید:
1- برنامه CMD رو باز کنید
2- کدهای زیر را یکی یکی کپی کنید و در cmd پیست کنید و کلید Enter را هر بار بزنید

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.htm /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.xht /ve /d htmlfile /f

REG ADD HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.xhtml /ve /d htmlfile /f

3- سیستم رو مجدد راه اندازی کنید و تمام !!

مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک

راه حل شماره 1: تنظیم اینترنت اکسپلورر و اوتلوک Outlook به عنوان برنامه های پیش فرض

برای کنار آمدن با این مسئله ، باید Internet Explorer را به عنوان برنامه پیش فرض خود برای باز کردن لینک ها تنظیم کنید. از طرف دیگر ، اگر خطا را در اوتلوک Outlook دریافت می کنید، بایستی MS Outlook را نیز به عنوان یک برنامه پیش فرض برای کلیه خدمات مرتبط با ایمیل خود تنظیم کنید. برای انجام این کار ، فقط این مراحل را دنبال کنید.

این روند تقریباً در تمام نسخه های ویندوز یکسان است.

1- ابتدا کنترل پنل را باز کنید، سپس Default Programs را انتخاب نموده و روی Set your default programs کلیک کنید

Control Panel > Default Programs > Set your default programs

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای

2- در پنجره بعدی ، مرورگر وب پیش فرض خود را روی Internet Explorer و اگر خطا را در اوتلوک Outlook دریافت می کنید، برای Email نیز Outlook را تنظیم کنید.

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای Your Organization’s Policies are Preventing Us from Completing this Action for You

البته این تصاویر ممکن است با توجه به نوع و ورژن ویندوز شما متفاوت باشد.

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای

3- پس از آن ، MS Outlook خود را مجدداً راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا این لینک (Hyperlinks) باز می شود.
اگر مشکل حل شد که چه بهتر اما اگر اینطور نیست ، به راه حل بعدی بروید.

مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک

راه حل شماره 2: تنظیم مجدد تنظیمات Internet Explorer

اگر مشکل پس از راه حل ذکر شده در بالا همچنان پابرجاست ، باید تنظیمات Internet Explorer را مجددا تنظیم کنید.

برای این منظور، از کنترل پنل گزینه Internet Options را باز کنید. همچنین می توانید بر روی نماد چرخ دنده واقع در گوشه بالا سمت راست Internet Explorer کلیک کرده و گزینه Internet Options را انتخاب کنید.

در داخل پنجره Internet Options یا Internet Properties ، به تب Advanced بروید و مطابق تصویر زیر بر روی دکمه Reset کلیک کرده و روی دکمه OK کلیک کنید.

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای Your Organization’s Policies are Preventing Us from Completing this Action for You

در پنجره Reset Internet Explorer Settings ، تیک گزینه Delete Personal Settings را انتخاب کرده ( تیک بزنید ) و بعد از آن ، Reset را بزنید ، بعد از انجام پروسه ، برنامه های پیش فرض Internet Explorer و Outlook را مطابق تصویر بالا تنظیم کنید و Internet Explorer را مجدداً راه اندازی کنید.

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای Your Organization’s Policies are Preventing Us from Completing this Action for You

بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر مشکل حل شد که چه بهتر اما اگر اینطور نیست ، به راه حل بعدی بروید.

مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک

راه حل شماره 3: بررسی کلید رجیستری در Registry Editor

Registry Editor یک ابزار گرافیکی است که به کاربران امکان می دهد در رجیستری ویندوز تغییراتی ایجاد کنند.

توجه: قبل از دنبال کردن این مرحله ، مطمئن شوید که یک بک آپ از رجیستری سیستم ایجاد کرده اید.

Registry Editor را می توانید با تایپ regedit در کادر جستجو (در startup ویندوز) در ویندوز 8 و 10 باز کنید. اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید ، می توانید با کلیک بر روی Start> Run و تایپ regedit و به دنبال آن کلید Enter را انجام دهید.

در داخل ویرایشگر رجیستری ، کلید HTML را در قسمت HKEY_CLASSES_ROOT پیدا کنید ، روی آن کلیک کنید و در قسمت سمت راست ، بررسی کنید (Default) اگر خالی باشد یا داده ای نداشته باشد ، آن را ایجاد کنید.

حل مشکل باز نشدن هایپرلینک در اوتلوک، اکسل و ورد و مشاهده پیغام خطای Your Organization’s Policies are Preventing Us from Completing this Action for You

بر روی (Default) دوبار کلیک کنید و مقدار Value Data را به htmlfile (تمامی حروف کوچک هستند) تنظیم کنید. روی OK کلیک کنید و کامپیوتر خود را ریستارت کنید.

مشکل پیغام Your Organization’s Policies هایپرلینک

راه حل شماره 4: با استفاده از ابزار Microsoft Easy Fix (فقط برای ویندوز 7 و فقط نسخه های قبلی)

این راه حل برای کسانی که از نسخه های قبلی Windows 7 استفاده می کنند جواب گو خواهد بود. ابزار Easy Fix را از این لینک زیر دانلود کنید.

آن را نصب کنید. (بر روی I Agree check و سپس چندین بار روی دکمه Next کلیک کنید).
این برنامه به طور خودکار مشکل شما را برطرف می کند. مشکل را بررسی و نتیجه را لطفاً اعلام کنید. امیدوارم که حل شده باشد.

درباره‌ی کارمند سونار وب

*** درود به همه کاربران عزیز و گرامی *** از اینکه بتوانم خدمتی به ملت عزیز کشورم داشته باشم خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم آنچنان که شایسته است در خدمت گزاری به آنها قدم بردارم. *** سلامتی همه ام آرزوست! ***

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *