نرم افزار ثبت شکایات و مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری)
699.000 تومان قیمت اصلی 699.000 تومان بود.399.000 تومانقیمت فعلی 399.000 تومان است.
نرم افزار ثبت شکایات و مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری)
- بدون نیاز به نصب آماده برای استفاده.
- برگه اکسل انعطاف پذیر و آماده چاپ.
- قابل چاپ / پرینت / تبدیل به PDF و ….
- شامل ماکروی VBA می باشد.
- کاملا استاندارد.
- فایل اکسل به صورت کامل فرموله می باشد.
- این فایل قابلیت گسترش و تغییر ساختار را دارا می باشد.
- توضیحات و تصاویر بیشتر در پایین صفحه.
فهرست
Toggleنرم افزار ثبت شکایات و مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری) یک امر مطلوب تجاری برای تضمین ارائهی خدمات عالی به مشتری / شهروند در یک سازمان / شرکت میباشد.
ثبت شکایت و رسیدگی آن بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است و به ارائه خدمات به مشتریان در درازمدت و نیز تقویت رابطه با آنها کمک مینماید.
شکایات مشتریان به اشکال مختلفی وجود دارد که هر کدام نشان دهنده یک موضوع بالقوه است که توجه را میطلبد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) شکایت مشتری را به عنوان هرگونه ارتباط دریافت شده توسط سازنده، توزیعکننده یا واردکننده که باعث ایجاد نگرانی در مورد یک محصول میشود، تعریف میکند. این نگرانیها ممکن است مربوط به عیوب، مشکلات یا مسائل مربوط به ایمنی، اثربخشی یا کیفیت کلی محصول باشد.
از دیدگاه یک شرکت، هدف اولیه مدیریت شکایت، رضایت فرد یا افرادی که شکایت را ارائه کردهاند و در مرحله بعدی بدست آوردن بینش در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت یا سازمان میباشد.
باید توجه داشت که یک سیستم مدیریت شکایت را زمانی میتوان موفق و کارآمد دانست که بتواند بینش بدست آمده از نقاط ضعف سازمان را به منظور بهبود فرآیندهای موجود و پیشرفت سازمان در ارائه خدمات مورد استفاده قرار دهد.
از این رو وجود یک نرمافزار ثبت شکایت برای هر شرکتی و یا سازمانی که نمیخواهد مشتریان خود را از دست بدهد الزامی است.
نرم افزار ثبت شکایات و مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری) به عنوان یک ابزار قدرتمند در رسیدگی مؤثر به شکایات مشتریان ظاهر میشود. این سازمانها را با رویکردی ساختاریافته و کارآمد برای ثبت، ردیابی و حل و فصل شکایات ارائه میدهد.
با این نرم افزار در اکسل، شما یک سیستم سازماندهی شده برای رسیدگی به شکایات دریافت میکنید که در نتیجه زمان پاسخگویی را افزایش میدهد، رضایت مشتری را بهبود میبخشد، انطباق با قوانین و اعتبار را حفظ میکند.
نرم افزار ثبت شکایات و مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری) با ارائه راههای متعدد برای ثبت نگرانیهای مشتری، تجربه کاربر را با فرآیند مدیریت شکایات ساده در خط مقدم قرار میدهد. کاربران میتوانند شکایات را مستقیماً در این فایل اکسل وارد کنند.
اتوماسیون گردش کار هوشمند برای وضوح سوئیفت
با نرم افزار مدیریت شکایات در اکسل، فرآیند حل شکایات را از طریق معرفی اتوماسیون گردش کار هوشمند تغییر میدهد تا فرآیند حل و فصل کارآمد شکایات را تضمین کند. یکی از ویژگیهای برجسته نرم افزار اکسل گردش کار قابل تنظیم آن است.
این گردش کارها را میتوان برای هماهنگی با نیازهای خاص سازمان شما سفارشی کرد. این بدان معنی است که مهم نیست که فرآیند حل شکایت شما چقدر پیچیده باشد، این نرم افزار در اکسل میتواند با آن سازگار شود.
با گردش کار قابل تنظیم، مسیریابی خودکار و اعلانهای به موقع، کسبوکارها میتوانند رضایت مشتری را به اوج جدیدی برسانند.
بررسی عمیق و تحلیل علت ریشهای
رسیدگی به علائم سطحی یک شکایت فقط پاک کردن صورت مسئله هست. برای ریشه کن کردن واقعی نگرانیها و جلوگیری از عود آنها، شناسایی و رسیدگی به علل اصلی ضروری است.
با نرم افزار مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری)، و با بررسی جامع نه تنها به حل مشکل کمک میکند، بلکه بینشهایی را نیز آشکار میکند که میتواند باعث بهبود مستمر در بین فرآیندها و محصولات شود.
زمینهسازی برای اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
یکی از قدرتمندترین نتایج تحلیل علت ریشهای، توانایی آن در اطلاعرسانی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) است. سازمانها با داشتن بینشهای حاصل از تحقیقات، میتوانند اقداماتی را اجرا کنند که نه تنها شکایت فعلی را حل کند، بلکه از ایجاد نگرانیهای مشابه در آینده نیز جلوگیری کند.
اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA)
یکی از قدرتمندترین نتایج تجزیه و تحلیل علت ریشه، توانایی آن در اطلاعرسانی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA) برای هدایت بهبود مستمر است.
نرمافزار مدیریت شکایات در اکسل سازمانها را قادر میسازد تا علل ریشهای شکایات را شناسایی کرده و اقدامات اصلاحی را اجرا کنند.
شرکتها با پرداختن به این مسائل در هسته خود میتوانند از تکرار شکایات جلوگیری کرده و کیفیت کلی را بالا ببرند.
مدیریت حوادث نامطلوب با اطمینان
برای صنایعی که با چالش رویدادهای نامطلوب روبرو هستند، این نرم افزار اکسل به عنوان یک شریک قابل اعتماد وارد عمل میشود.
این نرمافزار سازمانها را در مورد نیاز به گزارش دهی نظارتی راهنمایی میکند و برای اقدامات مناسب راهنمایی میکند. این رویکرد پیشگیرانه تأثیر رویدادهای نامطلوب را به حداقل میرساند و ایمنی مشتری را حفظ میکند.
گزارش خودکار و بینش عملی
دادهها دارایی ارزشمندی هستند و نرم افزار مدیریت شکایات در اکسل به طور مؤثر از آن استفاده میکند. این نرمافزار گزارشهای قابل تنظیمی تولید میکند که بینشهای عملی را از طریق تجزیه و تحلیل ارائه میدهد.
این به سازمانها امکان میدهد تا روندها را شناسایی کنند، مسائل تکراری را شناسایی کنند و مناطقی را که نیاز به بهبود مستمر دارند مشخص کنند. تصمیمگیری آگاهانه به واقعیت تبدیل میشود.
کارمند سونار وب –
نرم افزار ثبت شکایات و مدیریت شکایات در اکسل (صدای مشتری)