دانلود فایل اکسل چک لیست * Checklist Excel * قالب چک لیست اکسل
599.000 تومان قیمت اصلی 599.000 تومان بود.399.000 تومانقیمت فعلی 399.000 تومان است.
توضیحاتی کوتاه در مورد فایل اکسل چک لیست * Checklist Excel * قالب چک لیست اکسل
دو نسخه انگلیسی و فارسی (دو فایل اکسل جداگانه در یک فایل زیپ دانلود خواهید کرد)
- بدون نیاز به نصب، آماده برای استفاده.
- برگه اکسل انعطاف پذیر و آماده چاپ.
- قابل چاپ / پرینت / تبدیل به PDF و ….
- شامل ماکروی VBA نمی باشد.
- اوپن سورس.
- فایل اکسل به صورت کامل فرموله می باشد.
- تمامی شیتها بدون قفل هستند و قابلیت گسترش و تغییر ساختار را دارا می باشد.
- توضیحات کامل و تصاویر بیشتر در پایین صفحه.
فهرست
Toggleقالب چک لیست آماده برای استفاده در اکسل. چک لیست های طراحی شیک را در قالبی پویا آماده کنید. داشبورد گنجانده شده است. لیست های انجام کار قابل چاپ، پر و قابل ویرایش.
چک لیست ها موثرترین ابزار برای سازماندهی در زندگی شخصی و کاری ما هستند. الگوی چک لیست اکسل قابل ویرایش و پر کردن ما را دانلود کنید تا لیست های مختلف کارهایی را برای بهره وری خود ایجاد کنید.
اساساً چک لیست ها لیست کارهای ساده یا آیتم هایی هستند که باید توسط یک فرد یا یک تیم تکمیل شوند. بنابراین، با بررسی هر مورد ، می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل مورد نیاز برای یک کار، پروژه، رویداد یا هر چیز خاص انجام شده است.
با الگوی چک لیست اکسل ما ، می توانید ایجاد کنید:
- لیست کارها
- چک لیست عروسی
- چک لیست کمپینگ
- چک لیست پروژه
- چک لیست کیف بیمارستانی
- چک لیست های سئو
- چک لیست های تمیز کردن
- و خیلی بیشتر…
چگونه از قالب چک لیست اکسل استفاده کنیم؟
اساساً این الگو از دو بخش اصلی تشکیل شده است : 1. چک لیست، 2. داشبورد.
بنابراین، شما چک لیست خود را پر می کنید و پیشرفت خود را در نمای کلی داشبورد نظارت می کنید.
1. چک لیست
اولاً، این یک فرمت چک لیست کاملاً قابل تنظیم و پر کردن است تا بتوانید چک لیست خود را ایجاد کنید، مهم نیست در کدام زمینه، بخش یا رویداد شخصی باشد.
بنابراین، می توانید با نام گذاری چک لیست خود با ویرایش هدر شروع کنید. همچنین می توانید خط توضیح را ویرایش کنید.
مهمتر از همه، این بخش الگوی چک لیست اکسل وضوح و سهولت استفاده را تضمین می کند.
این مورد شامل سرصفحه های زیر است:
- دسته: می توانید وظایف خود را در دسته های مختلف برای مدیریت و دید بهتر سازماندهی کنید.
- نام مورد: برای جلوگیری از هرگونه ابهام، هر کار یا مورد را به وضوح تعریف کنید.
- اولویت: سطح اولویت را برای هر کار به عنوان اولویت بالا، متوسط یا پایین تنظیم کنید.
- مأمور: برای هر کار، فرد مسئول را مشخص کنید. بنابراین، این به ویژه برای چک لیست های تیم مهم است.
- وضعیت: در نهایت، میتوانید کارهای تکمیل شده خود را در ستون وضعیت بررسی کنید.
همچنین، یک بخش تنظیم دسته در سمت راست لیست خود دارید . بنابراین، می توانید دسته بندی های خود را اضافه کنید، که منوهای کشویی و نمودارهای داشبورد شما را پر می کند.
علاوه بر این، در چک لیست، زمانی که یک دسته جدید را انتخاب می کنید، الگو حاشیه تیره تری به شما می دهد تا درک شما را در بین وظایف دسته بندی های مختلف آسان کند.
بنابراین، می توانید به راحتی قالب چک لیست اکسل خود را با اطلاعات خود پر کنید:
علاوه بر این، اگر به ردیف های بیشتری نیاز دارید، می توانید از علامت مثبت (+) در سمت چپ لیست خود برای اضافه کردن خطوط بیشتری به لیست خود استفاده کنید. اساساً این الگو به شما امکان می دهد تا 150 مورد را در 10 دسته مختلف اضافه کنید. اما از آنجایی که این یک فایل اکسل قابل ویرایش است، در صورت نیاز می توانید ردیف های بیشتری اضافه کنید.
در نهایت، پس از اتمام جدول چک لیست در قالب اکسل، می توانید یادداشت ها و نظرات را در بخش مربوطه درست در زیر لیست خود اضافه کنید:
اکنون میتوانیم به داشبورد برویم و پیشرفت خود را تجزیه و تحلیل کنیم.
2. داشبورد
در واقع، بخش داشبورد یک نمای کلی جامع از دادههای چک لیست شما ارائه میکند و آنها را به شیوهای جذاب ارائه میدهد.
در ابتدا، خلاصه ای از وضعیت تکمیل خود را برای موارد موجود در چک لیست خود پیدا خواهید کرد. در اینجا می توانید تعداد کل اقلام را ببینید که چه تعداد از آنها بررسی شده اند و چه تعداد از آنها باقی مانده است. همچنین، می توانید میزان تکمیل تمام وظایف خود را مشاهده کنید.
ثانیاً، می توانید توزیع وظایف را با توجه به سطوح اولویت آنها در قالب چک لیست اکسل خود مشاهده کنید. بنابراین، این به شما کمک می کند تا سطوح اهمیت وظایف خود را درک کنید.
ثالثاً، یک تفکیک کار از نظر کارمندان را خواهید دید. بنابراین می توانید کارمند را از منوی کشویی بررسی کنید و سپس نمودار پویا کل و کارهای انجام شده آن کارمند را با توجه به سطوح اولویت به شما نشان می دهد.
در نهایت، می توانید دسته بندی وظایف خود را با میزان تکمیل آنها بررسی کنید. اعداد بالا تعداد کل اقلام زیر هر دسته را به شما نشان می دهد، با ناحیه سبز میزان تکمیل را نشان می دهد.
خلاصه ویژگی های قالب اکسل چک لیست:
- چک لیست قابل ویرایش و پر کردن
- هر چک لیستی که نیاز دارید در اکسل ایجاد کنید
- داشبورد برای نظارت بر پیشرفت شما
- مناسب برای هر دو تیم و انفرادی
- لیست کارها برای زندگی شخصی و کاری
- فرمت چک لیست قابل چاپ
- دانلود فوری
- هم روی مک و هم روی ویندوز کار می کند
- سازگار با اکسل 2013 و نسخه های بعدی
- شامل هیچ ماکرو VBA نمی شود
- دو نسخه انگلیسی و فارسی (دو فایل اکسل جداگانه در یک فایل زیپ دانلود خواهید کرد)
کارمند سونار وب –
دانلود فایل اکسل چک لیست * Checklist Excel * قالب چک لیست اکسل