فایل اکسل داشبورد مرکز تماس * Call Center Dashboard
499.000 تومان قیمت اصلی 499.000 تومان بود.399.000 تومانقیمت فعلی 399.000 تومان است.
فایل اکسل داشبورد مرکز تماس * Call Center Dashboard
- بدون نیاز به نصب آماده برای استفاده.
- برگه اکسل انعطاف پذیر و آماده چاپ.
- اوپن سورس و کاملا متن باز و قابل ویرایش.
- قابل چاپ / پرینت / تبدیل به PDF و ….
- شامل ماکروی VBA نمی باشد.
- کاملا استاندارد.
- فایل اکسل به صورت کامل فرموله می باشد.
- این فایل قابلیت گسترش و تغییر ساختار را دارا می باشد.
- توضیحات و تصاویر بیشتر در پایین صفحه.
فهرست
Toggleفایل اکسل داشبورد مرکز تماس * Call Center Dashboard
داشبورد مرکز تماس چیست؟
داشبورد مرکز تماس (Call Center Dashboard) معیارهای زنده مانند تعداد تماسها، زمان انتظار و رضایت مشتری (CSAT) را به تصویر میکشد. این به تیمهای مرکز تماس امکان میدهد تا با واکنش سریع به شرایط در حال تغییر، تجربه بهتری برای مشتری ایجاد کنند.
شماره هفته، روز هفته، اپراتورها، اپراتورها در هفته، موارد حل شده، موارد حل شده در هفته، تماس در هفته، تماس های خروجی، تماس های ورودی، تماس های ناموفق، مجموع تماس ها
همچنین دو اسکرول بار Scroll Bar در صفحه داشبورد قرار دارد که با استفاده از آنها می توانید براحتی هرچه تمام تر زمان مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
تصویر متحرک پایین را ملاحظه بفرمایید.
داشبوردهای مرکز تماس با ایجاد آگاهی و دید بیشتر برای معیارهای کلیدی، احتمال تشخیص زود هنگام مسائل و رفع سریع مشکلات را افزایش میدهند. آنها همچنین یک نقطه کانونی برای سنجش عملکرد فراهم می کنند و به انگیزه تیم برای دستیابی به اهدافشان کمک می کنند.
فایل اکسل و داشبورد مرکز تماس (Call Center Dashboard) میتواند به بررسی نحوه استفاده از این ابزارها در مدیریت و بهبود عملکرد مراکز تماس پردازش شود.
موارد زیر به طور عمومی در طراحی فایل اکسل و داشبورد مرکز تماس مورد توجه است:
1. معرفی فایل اکسل:
توضیح دادن به اهمیت فایلهای اکسل به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در محاسبه، ذخیره و نمایش دادهها. معرفی قابلیتها و ویژگیهای مختلف فایلهای اکسل که میتوانند در مدیریت مراکز تماس مفید باشند.
2. استفاده از داشبورد مرکز تماس:
توضیح دادن به اهمیت و نقش داشبوردها در مدیریت مراکز تماس. شرح قابلیتها و امکانات داشبورد مرکز تماس برای نمایش دادههای مرتبط با عملکرد و عملیات مرکز تماس.
3. معایب و مزایای استفاده از فایل اکسل و داشبورد مرکز تماس:
بررسی مزایا و معایب استفاده از این ابزارها در مدیریت مراکز تماس از جمله سهولت در استفاده، امکانات گزارشدهی، قابلیت سفارشیسازی، و هزینهها.
4. نمونهها و مطالعات موردی:
معرفی نمونههای موفق استفاده از فایل اکسل و داشبورد مرکز تماس در سازمانها یا شرکتها. بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی و استفاده از این ابزارها.
5. راهکارها و پیشنهادات:
ارائه راهکارها و پیشنهادات برای بهبود استفاده از فایل اکسل و داشبورد مرکز تماس، از جمله آموزش کاربران، بهروزرسانی نرمافزارها، و انتخاب ابزارهای مناسب برای نیازهای مرکز تماس.
کارمند سونار وب –
فایل اکسل داشبورد مرکز تماس * CALL CENTER DASHBOARD